?

Log in

No account? Create an account
G** D*** B*** S*** J*** A** [entries|friends|calendar]
just JEN.

I. R E C E N T II. F R I E N D S III. C A L E N D A R IV. I N F O
[ userinfo | livejournal userinfo ]
[ calendar | livejournal calendar ]

goodbye. [July 02, 2007 // 3:38pm]
[ mood | content ]

ohh man. i havent been on livejournal in foreverr. im surprised i remembered my username and password. it took me a couple tries though. wellllll. im probably never going to be on here again so check out my myspace if you want to keep in touch or whatever. even though i realize no one reads this cause im never on livejournal to have any friends. but whateverr. soo yep. myspace me at myspace.com/clocksgoticktockxo

well if anyone does read this just know that ill probably never be on here again cause i think its a waste of time and i dont really know how to use livejournal and stuff. and im pretty much addicted to myspace sooo yeah. just myspace me or whateverr. orrr IM at x LIVEE ITT UPP.

laterr.
=]

post comment // edit

iM BAAAACCCCKKKK!!!! [September 26, 2006 // 4:24pm]
[ mood | creative ]

yeah! cool! livejournal! The last time i posted was like in march or something! I'm in high school now! ok! yeah! myspace is better. ummmm...ok! i don't get this. yeah! ill update agin probably never so if you want to talk to me...myspace me @ www.myspace.com/i_know_u_luv_me_
ok.

post comment // edit

PLAYINE OUTSIDE! [March 30, 2006 // 6:27pm]
[ mood | busy ]

Image hosting by Photobucket


I'm too cool for LiveJournal!
1 // post comment // edit

[January 23, 2006 // 8:42pm]
[ mood | high ]

Looks like I haven't updated for a while. I've been spending all my time on myspace! I finally got some music and a layout on my myspace! It took me a while to figure it out! I'm having trouble typing today! Tomorrow Brittany (Abby #4) is coming over! Finally!!! I get to have a friend over! Today I had French class and Madame Hanawalt is pretty cool. We have to pick our French names in French clas for Homework and my name is going to be Abby. Abby # 2 and # 4 are in my French class and they are going to have the same name as me! There is going to be 3 Abby's in one class! I'm bored! I need to get some normal pictures on here!!! So not eveyone thinks I'm a retard I'll put some pictures o here of what
I really look like when I'm not Mary!!!!! Update prbably like in 2 months! rofl. later yo.

1 // post comment // edit

[January 03, 2006 // 7:51pm]
[ mood | giddy ]

Wow I haven't updated in a such along time. Christmas was good. I got an iPod Shuffle, but who didn't? Christmas Eve was lots of fun too. It only seemed like I saw everybody for only 10 minutes. oh well. My Dad keeps on screaming causs ehis neck is "killing him" and I asked him if I shoulsd call him an ambulance but he didn't answer. I got my Dad's old be today. It's a full size. Funnyi thing is...(This is gonna be a long story and I told everyone this today) They should calll the Twin size bed a full size bed because a full person can fit on it not twins. And they should call a full size bed a twin because it's bigger and can fit two people and twins are two people. So they should call a twin a full and a full a twin. What thew Heck! Whoever made that up must have been smoking some serious dope in the bathroom. Well. I ot to go now cause my leg is bleeding. Hey everyone look at my myspace! My name is *Brilliant_Blonde*

2 // post comment // edit

[December 23, 2005 // 7:26pm]
[ mood | okay ]

Oh my gosh! I haven't updated in a long time. Probably because everytime I go on the computer I spend all my time on MySpace. ugh... I can't type because my nails are still wet. I put on some Cajun Shrimp for tomorrow. :D Well, On Wednesday I went on a field trip and we first wentmto Portillo's and then we went ice sakting. I only fell once! I was so scared because I've never been Ice Skating before. My friend Melissa was nice enough to stay wth me the whole time and skate with me while I held onto the wall. After the tenth time aroung I started going without holding on to the wall. It was so much fun. While evryone else was like freezing cold I was sweating to death. ok, so, today is Christmas Adam. rofl. Tomorrow is Christmas Eve and I can't wait. I'm so excited! I can't wait for everyone to see our new house. I love Christmas because we all get together and talk about like racist things and eat and act all crabby. That's sounds fun to me! :D Today I wore my DDR sweatshirt and it has like a million stains on it. I'm so bored. I have to go listen to some Christmas songs. I haven't listened to Cgristmas songs for a long time. I have to get into the Chritsmas mood! Striymps!!!

2 // post comment // edit

[December 13, 2005 // 3:06pm]
[ mood | ~ I like that face ]

UHHHHHHHHHHHHH. I'm soooo mad!!!!! I just wrote like a really long thing and now I accidentally deleted it. I'll update another day cause I forgot what I was talking about.

1 // post comment // edit

navigation
[ viewing | most recent entries ]
[ go | earlier ]